KSI - Cap (feat. Offset) [Official Music Video]

Check Out KSI’s Debut Album “Dissimulation": ksi.ffm.to/dissimulation.opr
Watch more KSI: ar-too.com/one/PLr2SXwjSsDgKQzkl0w-g1MTlHkZzSWM4r

Follow KSI -
Instagram: KSI
Facebook: KSIOlajidebt/
Twitter: KSI
Spotify: open.spotify.com/artist/1nzgtKYFckznkcVMR3Gg4z?si=_kBExhmNSx6ldur_qplcEg
Check Out The New “Dissimulation” Merch: ksi.supply/
Music Management: Mams Taylor - mams@premierleaguemusic.com www.premierleagueentertainmen...
Director: TajvsTaj
Ex. Producer: Elijah Long
Producer: Kacee Devoe
Editor: Andre Jones
Production Company: Walk On Water Pictures
#KSI #Offset #Cap #HipHop

تحميل فيديوهات

عدد المشاهدات
12,031,351

تعليقات

  • jamming in the car windows down letting everyone know who the king is 👏🏽 (new york)

    Sarah SingletonSarah Singleton8 ساعات قبل
  • Got a song w trippie, offset, polo, sum real nigga shi💪🏿💪🏿

    personpersonأيام قبل
  • Offset !!!!!

    Lil GuzihLil Guzihأيام قبل
  • If u dont get jj sayin "cant be friends wit no cap" he means u dont wanna be friends wit liars

    Orginal ManaOrginal Manaأيام قبل
  • Who’s here after it hit 12 million views

    Johnny SinsJohnny Sins2 أيام قبل
  • boringgg

    Faamaoni LalomiloFaamaoni Lalomilo2 أيام قبل
    • You’re 7 months late for attention

      Turki TamimiTurki Tamimi11 ساعات قبل
  • Ngl Ksi got carried. Yes im gonna get a lot of hate

    Aaron 077Aaron 0772 أيام قبل
  • Favorite song

    Brandonj21 -gamingBrandonj21 -gaming3 أيام قبل
    • It is decent

      Wrong PersonWrong Person2 أيام قبل
  • Offset carried the song no cap

    Jondell VazquezJondell Vazquez4 أيام قبل
    • Fax

      Mamiizo _8Mamiizo _8أيام قبل
    • @Apollo Clawk ksi tried making a travis scott ripoff but it's just horrible. Offset came in clutch

      Wrong PersonWrong Personأيام قبل
    • @Wrong Person he was slow for me,offset did carry

      Apollo ClawkApollo Clawkأيام قبل
    • He did. Ksi wasnt good in this song, but he was ok

      Wrong PersonWrong Person2 أيام قبل
  • Flames 🔥 no “cap”

    草3草34 أيام قبل
  • Jesus is Lord. Jesus is King. True Christianity is the Truth. Pray to Him and Honor Mary. Have faith in Him. 2021 will be your year. Repent.

    african kaleabafrican kaleab5 أيام قبل
  • diego

    Martim RodriguesMartim Rodrigues5 أيام قبل
  • this might be the most pathetic excuse for "music" I have ever heard in my life

    Aman BassiAman Bassi5 أيام قبل
  • Offset snapped so hard man

    Vishal FarmaVishal Farma5 أيام قبل
  • Went from little boy to this

    P NAR.P NAR.5 أيام قبل
  • They killed it Damn 🔥🔥

    LegendozuLegendozu7 أيام قبل
  • I'm pretty sure that's juice wrld at 1:24

    CJ ON 120 FPSCJ ON 120 FPS7 أيام قبل
  • Fire🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    souk S.souk S.8 أيام قبل
  • Yes jj Improving everytime Banger

    LegendozuLegendozu8 أيام قبل
  • Offset... Chill He killed it damn

    LegendozuLegendozu8 أيام قبل
  • Me: Plays this song really loud Neighbor: calls police Police: Arrests neighbor

    ZimZim ZZZimZim ZZ8 أيام قبل
  • other ppl having seizures:

    BrokenBroken8 أيام قبل
  • NO CAP NO CAP!

    Rivals UnityRivals Unity9 أيام قبل
  • boi this fire props to ksi

    alit1360 alit1360alit1360 alit13609 أيام قبل
  • 0:41 **bobs head aggressively**

    WoofWoof9 أيام قبل
  • Ksi wants to sound like travis

    aditya daditya d10 أيام قبل
  • C-A-P

    そいちろやがみそいちろやがみ10 أيام قبل
  • 1:24 Not me thinking it was Juice WRLD for a second..

    arnoldaudioarnoldaudio10 أيام قبل
  • 0:41 is that bhad baby

    Killer 911Killer 91110 أيام قبل
  • Growing on me

    Old KSI VideosOld KSI Videos10 أيام قبل
  • Cap

    RedRed11 أيام قبل
  • I'm still vibing to this song a year later

    Do NathanDo Nathan11 أيام قبل
  • this is highkey fire 🔥

    anti crackersanti crackers12 أيام قبل
  • Jesus is Lord. Jesus is King. True Christianity is the Truth. Pray to Him and Honor Mary. Have faith in Him. 2021 will be your year.

    african kaleabafrican kaleab12 أيام قبل
  • THIS IS FIRE

    Mom Rules EverythingMom Rules Everything14 أيام قبل
  • One of my favorite songs

    Infinite ZGInfinite ZG14 أيام قبل
  • Best !

    Huncho LuhaamHuncho Luhaam14 أيام قبل
  • "I got chuck-e cheese in the back"

    ojb2008ojb200817 أيام قبل
  • The autotune tho

    DNRS STUBDNRS STUB18 أيام قبل
  • this is an example of jj’s good music, his new music is shit

    Denver SherwoodDenver Sherwood19 أيام قبل
    • @Denver Sherwood yup

      Do NathanDo Nathan10 ساعات قبل
    • @Do Nathan yh man

      Denver SherwoodDenver Sherwood11 ساعات قبل
    • @Aditya Shahi facts, I fw KSI new songs, I just want him to do more rap styled shit, I also hope he don't waste his features as he did with Polo G. Man got 21 Savage, Future and Lil Durk on it. Lil Durk has done pretty diverse and questionable music before so I ain't too surprised

      Do NathanDo Nathan10 أيام قبل
    • @Do Nathan bruh his new songs are pretty good as well 😂 just cause it ain't trap don't mean it's whack, amirite?

      Aditya ShahiAditya Shahi10 أيام قبل
    • tf? Only a year and you hate his new shit 🤣

      Do NathanDo Nathan11 أيام قبل
  • For a couple seconds offset be sounding like youngboy

    Cgeryl LandersCgeryl Landers20 أيام قبل
  • wtf

    Zakarya Hussein-AliZakarya Hussein-Ali20 أيام قبل
  • I feel it’s not acknowledged too much how goddamn fire offsets verse is. Easily one of my favorites

    DeViiCzDeViiCz20 أيام قبل
    • Offset slays these types of songs, KSI did his thing too. Catchy ass hook

      Do NathanDo Nathan11 أيام قبل
  • My epileptic brother loved this so much he started dancing on the floor

    Jakob is meJakob is me20 أيام قبل
    • Copied that

      Micro GamblerMicro Gambler11 أيام قبل
  • Offset went ☝️👈🏻👇👉🏻

    Muawiyah AhmadMuawiyah Ahmad21 أيام قبل
  • JJ and the autotune

    laka pakalaka paka22 أيام قبل
  • 1:31 ?? what's that on the left ?

    XPECTERXPECTER22 أيام قبل
  • JJ always improving🔥🔥🔥🔥

    I'm BoredI'm Bored22 أيام قبل
  • Low views

    JORDANS ARE BADJORDANS ARE BAD22 أيام قبل
    • ?

      LukeLuke22 أيام قبل
  • Overall a good song, could hold back on the autotune a bit

    UL SynUL Syn23 أيام قبل
    • yeah

      Do NathanDo Nathan11 أيام قبل
  • 🤴🏼🙋🏼‍♂️STRAIGHT THAT ♓MI A TELL DEM♉

    Menma UchihaMenma Uchiha24 أيام قبل
  • 🤴🏼🙋🏼‍♂️STRAIGHT THAT ♓MI A TELL DEM♉

    Menma UchihaMenma Uchiha24 أيام قبل
  • 🤴🏼🙋🏼‍♂️STRAIGHT THAT ♓MI A TELL DEM♉

    Menma UchihaMenma Uchiha24 أيام قبل
  • 🤴🏼🙋🏼‍♂️STRAIGHT THAT ♓MI A TELL DEM♉

    Menma UchihaMenma Uchiha24 أيام قبل
  • 🤴🏼🙋🏼‍♂️STRAIGHT THAT ♓MI A TELL DEM♉

    Menma UchihaMenma Uchiha24 أيام قبل
  • ''I can tell the fake from the fraud.'' SHEEEEEEEEEEEEEESHHHHH FIYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    Davin BraichDavin Braich25 أيام قبل
  • 🧢

    Logan SmithLogan Smith26 أيام قبل
  • Definitely one of my favourites

    David AkubardiyaDavid Akubardiya26 أيام قبل
  • This is a very nice song

    David AkubardiyaDavid Akubardiya26 أيام قبل
  • WINDOW CAT AYE WINDOW CAT YUH lmao

    Mystery_ CurrentMystery_ Current27 أيام قبل
  • 10 months ago already?

    LaFlareLaFlare27 أيام قبل
  • Cap

    mossy artmossy art28 أيام قبل
  • Who just remembered this song existed 😂😑

    2k Reportz2k Reportz28 أيام قبل
  • @josephweshking insta

    FAD3 HuskyFAD3 Husky28 أيام قبل
  • At 1:31 you can see the upside down cross that ksi was talking about. Yinka would be pissed

    Theo FlorinisTheo Florinis29 أيام قبل
    • I was looking for it and this comment too 🤣🤣🤣

      Ron KoshyRon Koshy26 أيام قبل
  • Where is the seizure warning??

    Az-Zubayr MedlockAz-Zubayr Medlock29 أيام قبل
  • 0:16 if you dont want to deafen your ears

    Orion JosephOrion Josephأشهر قبل
  • Window cap window cap window cap window cap window cap

    anas eltomanas eltomأشهر قبل
  • fucking hell

    Pooey BottomPooey Bottomأشهر قبل
  • Im looking for the upside down cross😂

    Thando MananaThando Mananaأشهر قبل
    • 1:31

      CrymzonCrymzon29 أيام قبل
    • It's still there

      BrotundBrotundأشهر قبل
  • 🔥

    DankCodDankCodأشهر قبل
  • This was published 3 days after my bday

    David AkubardiyaDavid Akubardiyaأشهر قبل
  • Was that JUCE wrld ?

    Bruv BRUVBruv BRUVأشهر قبل
  • can't stop listening to this - offset bodied that shit!!!!

    dobonaviennedobonavienneأشهر قبل
  • Jesus is King

    african kaleabafrican kaleabأشهر قبل
  • Window Cap Widow Cap We Din Cap We dont cap Which he saying

    Big KDBig KDأشهر قبل
  • 1:31 The upside down cross JJ was talking about.

    KennitoGatKennitoGatأشهر قبل
  • song's kinda dead tho no one's talkin bout it no more

    mos yankeemos yankeeأشهر قبل
  • so we going ignore the upside down cross

    chipchipأشهر قبل
    • @chip yea

      LouvarLouvarأشهر قبل
    • @Louvar was it when they was reacting to montero?

      chipchipأشهر قبل
    • Yea I was watching Simdemen reacts video aswell and came to see

      LouvarLouvarأشهر قبل
  • This song wouldn't be the same without Offset

    Nolan HillNolan Hillأشهر قبل
  • Offset does not miss

    BloodyheadersBloodyheadersأشهر قبل
  • Is this just good editing or did Offset fly all the way to the UK to film this Music Video?

    Larry DansoLarry Dansoأشهر قبل
    • @abcde fghij Oh

      Larry DansoLarry Dansoأشهر قبل
    • This was filmrd before the covid pandemic started (in LA)

      abcde fghijabcde fghijأشهر قبل
  • For A AR-too rapper he's pretty good no cap

    Levi SchaefgenLevi Schaefgenأشهر قبل
  • This is one of KSIs best verses IMO and he got a fucking amazing verse from offset

    Travis EgerterTravis Egerterأشهر قبل
  • I like jj's verse more than the hook

    im boogiimanim boogiimanأشهر قبل
  • did anyone else come from sdmn reacts, if so here you go 1:30

    ToXc BrothersToXc Brothersأشهر قبل
    • look at the background iykyk

      ToXc BrothersToXc Brothersأشهر قبل
  • upside down cross 😳🤷‍♂️

    Zed AhmedZed Ahmedأشهر قبل
  • 1:22

    Dzaka FadhDzaka Fadhأشهر قبل
  • his mum must be proud of him, nice song man!

    Yahya RiahiYahya Riahiأشهر قبل
  • Cheers for the fucking flash warning god damn

    Cdev OfficialCdev Officialأشهر قبل
  • 1:23 JJ LIED he said he asked for the upside down cross to be covered

    SamoanGod58SamoanGod58أشهر قبل
    • I don’t see it

      Ngl I’m bad at making names my GNgl I’m bad at making names my Gأشهر قبل
    • Wow good eye

      i make you terrifiedi make you terrifiedأشهر قبل
  • ❤❤

    Chantelle KempChantelle Kempأشهر قبل
  • ngl offset kinda carried but still a insanely good song

    AugUuUuuAugUuUuuأشهر قبل
  • Who came here from the montero reaction video

    IdontpeealotIdontpeealotأشهر قبل
  • WHOS HERE TRYING TO FIND THE UPSIDE-DOWN CROSS😂😂 edit: 1:23 ITS HEREEEEE HE DIDNT COVER IT

    BenBenأشهر قبل
    • thank u hahahahahahha

      MJMJأشهر قبل
  • Did anyone notice the upside down cross

    Бы 40Бы 40أشهر قبل
  • This beat is so hard wtf

    apxlloapxlloأشهر قبل
  • I just watched the sidemen react to call me by your name by Lil Nas X. KSI said he asked the producers to censor the upside down cross from this music video, I can see it on the left side at 1:23 and 1:31 they never censored it 😅

    Blac widoBlac widoأشهر قبل
    • Oh yhhh well guess he really did cap

      dennis?dennis?أشهر قبل
  • here from sidemen reacts

    TomHZTomHZأشهر قبل
  • This song will bang so much in the car

    Afua AppiahAfua Appiahأشهر قبل